31 May 2009

PRENSES TATLISI


Kızımın yaş gününde bunu denedim çok kolay ve harika bir tatlı..
İrmik sevenlerdenseniz birde tatlı kıriziniz varsa hemen deneyin..
Kızımın 2.yaş gününde yaptığım resimdeki prenses tatlısının tam tersi sade kısmı üstte çikolatalı kısımda altta yapmıştım..Resmini çekmeye fırsatım olmadı..iyi sonuç almak daha değişik tarifleri denememe sebep oluyo.. Bu resmide çok sonra ekledim...
Bu bloğuda çok büyük mutlulukla açtım.İsim sıkıntısı yaşasamda sonunda içime sinen bir isim buldum..denediğim ve beyendiğim tarifleri sizlerle paylaşıcağım kimi zaman acemice çektiğim resmi paylaşıcağım sizlerle ;))
Bu resmide internetten aldım.. Malzemeside her evde olan şeyler hadi ama ne duruyosunuz ;))


Malzemeler;

  • 1 kilo süt,
  • 12 yemek kaşığı şeker, 
  • 9 yemek kaşığı irmik, 
  • 1 PK. vanilya ,
  • 100 gr. margarin,
  • Beyazın içine isteğe göre limon kabuğu rendelenebilir,

Hazırlanışı ;
Tüm malzemeler pişirilir , muhallebi kıvamına gelince margarin ilave edilir. Arzu ettiğimz bir kalıba dökülür .Soğuyunca servis yapılır .Kakaolu da pişirmek istersek aynı malzemelere 2 -3 kaşık kakao koyarak ta hazırlayabiliriz .



Afiyet olsun:)

Denedinizmi Fikriniz...!

Hiç yorum yok:

İşte Bir Dilim Aşklarım