5 Eyl 2009

GELENEKSEL OSMANLI MACUNU FESTİVAL ŞENLİĞİ VE PRENSESİM HASTA OLMUŞ:(

Ramazan geldiğinde şenlikler,konserler,hacıvat ve karagöz eğlenceleri meşhurdur..Bu senede ikinci kez gitmeme rağmen çok uzun kalamadım ama osmanlı macununu resmini çektim her çeşit meyveyle yapılan macun görüntüsüyle cezbediyor insanı bidahaki gidişimde daha çok foto çekip eklemeyi düşünüyorum konserler cumartesileri daha güzel oluyomuş bugün gitsekmi neee..

Alışverişde son gaz devam ederiz kankam yani büyük görümcemlen kısmetse..

Bu ramazanıda oruç tutmada geçiriyorum malum bebiş ama telafisi olucak ama tek başına zor olucak...

Güzel kızımın sağ gözü enfeksiyon kapmış ilk kez göz doktoruna gittik muayeneye iki tane göz damlası yazdı doktorumuz onu kullanıyoruz..
Ve vitaminde kullanıyoruz bu aralar iştahı yok iştahını açsın diye umarım işe yarar...
Prensesim hikaye kitabını okuyor;))


3 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

CANIM.NE KADAR GÜZEL GÖRÜNÜYOR OSMANLI MACUNU.RENK RENK GEL BENİ YE DİYOR SANKİ .KIZINADA GEÇMİŞ OLSUN.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM .SEVGİLER

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çekit:))
Prensesine geçmiş olsun canım...

mutfaktakizaman dedi ki...

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allaha arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allahın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara garkettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..

İşte Bir Dilim Aşklarım