22 May 2013

KELEBEK PASTA VE DOĞUM GÜNÜMÜZ

MİNİK PASTALAR PRENSESLER İÇİN :))

KELEBEK PASTA
BU ELİF ECENİN DOĞUM GÜNÜ İÇİN HAZIRLADIĞIM PASTA :)

İyiki varsınız küçük yaramazlarım sizleri çok seviyorum....
 
 
..
Merhaba sevgili dostlar blog severler sizlerden ayrı oluşum bloğumdan vazgeçtim demek değil ara verdim ama yeniden dönüyorum bloğum benim çocuğum gibi ondan vazgeçermiyim..
Prensesler büyüyor doğum günü pastalarında başlayalım paylaşmaya bu Ecrinin yaş gününde 16.05.2007 02:00 çarşamba günü doğdu ama her ikisininde doğum günü oldu...Okulda arkadaşlarıyla çok eylendiler çok mutlu oldular hep böyle mutlu olun güzel kızlarım sizleri çok seviyoruz.....


 
 
 
 
 
Babamızın özel olarak yaptırdığı özel pasta arkadaşlarıyla beraber kutladık...
 

2 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel bir blog canım.takipteyim.sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim :)bendende size sevgiler...

İşte Bir Dilim Aşklarım