3 Tem 2010

FARENUAR PASTASI BEBEĞİMİN PASTASI

Bu pastayı minik kraliçem Elif Ecemin doğum pastası olarak yapmış bulundum..Farenuar pastasında ilgimi çeken vişneli olmasıydı nasıl mayhoş ve benim damağıma göre olmasıydı..Birazda benim minik eklemelerimle harika oldu ben yaptım diye söylemiyorum bunu pastamdan tadanlar söylüyor:)

 
MALZEMELER;
  • 1 adet pandispanya (pandispanyayı hazırlarken,
  • 1 çorba kaşığı kakao ilave ederek,kakaolu pandispanya hazırlayalım)
  • 1 olcu cikolatali krema
  • 2 su bardagi visne (ayiklanmis)
  • 1 paket toz krem santi
  • 1 cay bardagi sut

 
HAZIRLANIŞI; Kakaolu hazırladığımız pandispanyı enlemesine üç eşit parçaya bölelim..Ben içine biraz tarçın ekledim bu benim tercihimdi çok sevdiğim için tarçını keklerde..İlk katın üzerine, hazirladigimiz cikolatalı kremadan surelim, Kremanın üzerine visne taneleri serpelim, sütle hazirladigimiz krem santiyle üstünü kapatalim, ikinci katada ayni islemi uygulayalim, üçüncü katınıda koyup krem santi ile kaplayalim,Vişne taneleri ve çikolata yaprakları ile süsleyip, dolapta 2-3 saat bekletelim.İyice soğuduktan sonra,buzdolabından çıkarıp,dilimledikten sonra servis yapalım..

 

 
Afiyet Olsun:))

Hiç yorum yok:

İşte Bir Dilim Aşklarım