29 Ağu 2009

BENİM MİNİK ZUZUM YOLDA


Başlıktanda anlaşıldığı gibi minik bir mercimek kadar miniklikti bebeğim 2 haftalık çarşamba günü kan tahliliyle bebeğimin varlığını öğrendim kızım abla oluyo artık..

Seviyo karnımı öğrettik kardeş diye öpüyo ecrindede gittiğim doktoruma kevser hanıma gittik hastane değişikliği olmuş bir önceki düşük nedeniyle ve kevser hanım diğer hamileliğimden benim herşeyimi bildiği için ve çok iyi doktorum olduğu için yine onu tercih ettik..

Küçük abla olucak kızım bakalım hayırlısı olsun doktorum 1 sene evveldüşük olduğu için ekstra ilaç yazdı onu kullanıyorum ve folıc plus kullanıyorum çok uzatmıcam daha 1 sene ertelemek istiyordum çok erken derken hamile kaldım hayırlı vakitte olsun diye dua etmiştim hayırlı vakitmiş demekki çok mutluyum minik zuzum yoldasın seni hissetmesemde çok sevdiğimi bil ve beni hiç bırakma olurmu bebeğim...

Bebeğimin ilk ultrason resmini eklicem 10 eylülde kontrolüm var şuan kalp atışımız yok kontrolde göreceğiz artık görümcemle birlikte büyüteceğiz hayırlısıyla bebişleri

3 yorum:

pembe tatlar dedi ki...

Ayy canım çok sevindim ne mutlu maşallah aile büyüyor:))
Rabbim tamamını erdirsin hayırlısı ile canım kutlarım...

**Masal** dedi ki...

İnşallah canım hayırlısıyla bebişler doğarlar çok teşekkür ediyorum aslım...

mutfaktaki zaman dedi ki...

ayyy canim ben burasini kacirmisimm:D ama zaten hicbir arkadasimi ziyaret edemiyorum kayinvalidem rahatsiz bende kaliyor, zamanimda olmuyor...
hayirli olsun canim allah sag salim dunyaya gelmeyi nasip etsin bende ayni durumdayim;)) desene ayni anda alicaz bebisleri allah kismet ederse:))
opuyorum canim

İşte Bir Dilim Aşklarım