4 Ağu 2009

İSTANBUL GEZİMİZ,BOĞAZ TURU ,YAYLADA BİR DİLİM MUTLULUK VE MİM




Sultan Ahmet Camisi
Burasıda kaldığımız otelden bir kare ... Uzun zamandır düşünüp gelemediğimiz İstanbuldayız ama prensesim olmadan bir yanım eksik o olsaydı daha uzun kalırdım ama onun özlemi birikti.
Gidip içime çekeceğim kokusunu bebeğimin dün sabah geldik İstanbullara kızımında gelmesini çok istedim ama eşim o durmaz sıcakta alışverişte olmaz dedi haklı olabilir ama onun ve benim ilk deneyimlerimiz olucaktı o anlamaz desede o herkesten akıllı maşallah şimdi çişimizide öğrendik maşallah sadece uyurken bağlıyoruz bezini akıllı kızımı çok özledim çoook....
Dün uçakla geldik ilk kez uçağa ve tatile çıkma heyecanı vardı ama çok korkmadım uçaktan heyecanlandım ama en arkalardaydı motor sesinden kulağım uğuldadı ama olsun yinede mutlu oldum en küçük şeyden mutlu olmasını bilen bana bu büyük bir süpriz dedimya kızımsız geldim boynu bükük kızım uyuyordu biz çıkarken hep bir kız çocuğu görsem o aklımdaydı hiç aklımdan çıkmadınkiii:(
İlkönce taksime gittik Otelimize yerleşip sonra kızıma ve eşimin asker arkadaşının kızına oyuncak bakmaya metroyla cevahire gittik.. Eşimin askerlik arkadaşı bizi taksimden aldı ve ailesinin evine ziyarete gittik çok sıcak ve temiz güleryüzlü bir aile çok memnun oldum onlarla tanıştığım için..Çok cici kızları var her biri mavi yeşil gözlü hiç yabancılık çekmedim hemen kaynaştık..Daha sonra Sultan Ahmet Camisini ziyaret ettim.Kızımsız uyuyamam diye düşünürken yorgunluktan uyuya kaldım..Sabah otelde güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra enerji depoladıktan sonra gezmeye devam ama gittiğimiz yeri tekrar tekrar gidiyoruz istanbul karışık ve biz yabancısıyız ya dedim eşime kaybolmayalımda şu istanbulda ve benim elimi hiç bırakmaki bende kaybolmayayım;)Eminönünde alışveriş yaptık..Mısır çarşısını gezdik.Boğaz turuna çıktık ve balık ekmek ve turşu tadına bakmadan gidilmez dedik abartmıyorum belki 20 çocuk ıslak mendil satmak için gelince burnumuzdan geldi balık ekmek..
Onlarda ekmek parası derdinde ama bu kadarda olmaz diyorum başkada bişey demiyorum..
İstanbulmu antalyamı deseler tabiki antalya derim çok aşırı kalabalık öncelik olarak hep istanbula yenilikler gelsede..
Ben antalya derim antalyalı olarak..Herkesin kendi yaşadığı şehir sevdiklerinin olduğu yer güzeldir..Artık istanbuldada arkadaşım Arzu ve saliha var ve güzel arkadaşlıklar kuracağımı seziyorum.. Gez gez bitmez bu istanbul biz bu akşam antalyadayız çok güzeldi ilk gezimi yazmak istedim umarım çok sıkmamışımdır..
Bu yazımı istanbulda bir cafede Geçen hafta cumartesi günü uçağın saatini beklerken yazmıştım anca yayınlayabildim..

Bir resimde Antalyadan Burasıda Antalya gençlik parkındaki karpuz kaldıran şelale




Arkadaşım Aslıcım benide mimlemiş teşekkür ediyorum aslıcım


  • Niçin blog yazarısınız?
  • Deneyimlerimi herkesle paylaşıp kendime olan güvenimi arttırmak ve motive etmek.Ayrıca renkli kişiliğe sahip insanlarla tanışmak...
  • Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
  • Hergün 1 saat yürüyüş yapmak ve bebek sitelerinde arkadaşlarla sohbet etmek...
  • Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
  • Bahçeli ve o hayalimdeki şirin eve sahip olmak...
  • Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
  • Evliliğim,Küçük kızlarım,Bloglarım,,,
  • Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
  • Pratik ve lezzetli tatlıları ve mezeleri yapmak ayrıca kızımla birlikte yapmakta çok zevkli uzun sürmese daha iyi olurda;)).
  • En sevdiğiniz 3 yemek?
  • Süt çorbası,ekşili köfte çorbası ve meze çeşitleri ...
  • Giyim konusunda abarttığınız eşya?-
  • Kesinlikle badiler eşim her alışveriş öncesi artık badi alma der ;)
  • Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?Çocuk yoksa anne babanız size nasıl hitap eder?
  • Kızıma hep prensesim,küçükprensesim,aşkitom,aşk böcüğümderim..
  • Arasıra fıstığım,uğurböcüğüm derim ne çok şey değilmi ama sevgimi bu kelimeler ifade ediyor...
  • Sizi anlatan bir resim?







  • Beni en açık şekilde anlatan resim kızımın resmi olur diye düşündüm..





VE YAYLA GEZİMİZ AŞKİTOMLA

BU RESİMDE YAYLADA ÇEKİLDİ KAZANDA VİŞNE KOMPOSTOSU KAZAN KARARMAMASI İÇİN LİMON ATMAK GEREKİYOMUŞ KIŞA HAZIRLIK ...!








En kısa zamanda yayladan diğer resimleri ekleyeceğim..

1 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun...
Hayırlı kandiller...

İşte Bir Dilim Aşklarım