29 Ağu 2010

İFTARDA BENİM EVDEYİZ

Cuma günü Annemleri iftara davet ettim  gönül isterdiki daha fazla akrabaları davet etmeyi ama bu sene böyle oldu geçen senede fazla kişiyi davet edememiştim başka ramazanlarda eşiminde evde olacağı zaman istediğim gibi ramazan geçireceğim Ramazan'ı şerif bir oruç tutmadan ve iftarda misafir ağırlamadan geçtiğinde buruk geçti eşim evde olmadığı için Hep işlerden dolayı sağlık olsun diyorum artık..Başka iftarları gönlümce geçirmeyi diliyorum..
Akşam olduğundan dolayı resimler siyah ve istediğim gibi olmadı malesef artık tek tek yapıp daha sonra tarifleriyle yayınlayacağım..

İFTARDA MENÜDEKİLER
  • Kıymalı erişte çorbası,
  • Közlenmiş kırmızı biber (sarımsaklı yoğurtlu)
  • Kuşüzümlü fıstıklı pilav
  • Kırma böreği
  • Akdeniz salatası
  • Sini kebabı
  • Arap kadayıfı

Tarifleri daha sonra ekleyeceğim...

Hayırlı iftarlar ;=)

Hiç yorum yok:

İşte Bir Dilim Aşklarım