5 Nis 2011

DİŞ KURABİYELERİ



Büyük bir değişim oldu hayatımızda ecrin cafemizi devrettik ve kısa bir tatil yaptık..Cafede benim çocuğum gibiydi üzüldüm ama ne faydası var eve internet alındı ancak oturuyorum koşuşturmacadan :) Umarım hakkımızda hayırlısı olur daha iyi bir iş kurar en kısa zamanda eşim ..
Gelelim diş gününe...
Bu ilk şeker hamuru deneyimimdi yaptırsak tanesi 5 tl dediler yaş pastasıni yaptırsak diş şeklinde yetmicek doğum gününde olur yaşpasta diyen oldu bir cesaretle ve hevesle yaptım eşimde heves etti yapım aşamasında yardımcı oldu sağolsun elleriyle diş kalıbını bile yaptı :) Desen veren merdaneler çok pahalıymış herşey pahalı çok umutsuzdum ama çiçek kalıplarıyla ikinci kez şaşırttı eşim ve dünyanın en mutlu insanı ben oluverdim içimde çok şükür bişey kalmadı herşey güzeldi kızlarım ve diş günü çok güzel geçti cumartesi günü dirgitimizde çok güzel oldu...



Kızlarım melek gibi oldular
Nazarlardan korusun


İçimde heyecan vardı ve acaba güzel olacakmı yetecekmi çok kişi gelmesin yetsin az kişide gelmesin dedim durdum evimiz doldu ama beğenildi ve herşey kararındaydı tatlı bir yorgunluktu geçti gitti yalnız fotolar
yeğenler çekti beklemeden çekilen

fotolar çok iyi olmasada :-(

Kızımın Dişgünü süperdi

Hiç yorum yok:

İşte Bir Dilim Aşklarım